Subject: FW: Ettepanek Harku - Tabasalu mnt-l
From: "Hannes Ristov" <[email-masked]>
To: "info transpordiamet" <[email-masked]>
Date: Wed, 18 Sep 2024 11:40:19 +0300

Edastan kirja registreerimiseks.

Lugupidamisega

Hannes Ristov
Liikluskorraldaja
Korrashoiu ja liikluskorralduse üksus, põhja osakond
55654809
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Indrek Pikk <[email-masked]>
Sent: Wednesday, September 18, 2024 11:37 AM
To: Margus Magus <[email-masked]>; Hannes Ristov 
<[email-masked]>
Subject: Ettepanek Harku - Tabasalu mnt-l

Tervist

Kirjutan sellise teemaga nagu Harku - Tabasalu mnt-l möödasõidu keelamine 
lõigul Paldiski mnt kuni Vatsla tee. Nimelt on sagenenud olukorrad kus 
sellel lõigul tehakse möödasõite ning Vatsla teelt välja keerates tekivad 
ohtlikud olukorrad. Meil on ettepanek panna möödasõidukeelumärgid (koos 
lisatahvliga 300m) sinna lõigule. Sellel lõigul on ka lastehoid ja võibolla 
märgid natuke aitaksid seal korda luua.

Jutt siis sellest lõigust: 
https://kaart.delfi.ee?bookmark=43f91d8b74ebb322f69d18bd737868e9

Mis te arvate kas see oleks teema?

LugupidamisegaIndrek Pikk

Teedespetsialist

GSM  <tel:+372%205680%204890> +372 5680 4890

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

www.sauevald.ee <http://www.sauevald.ee>

 <http://www.sauevald.ee/>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.